Online komunikace CineStaru je od ledna v režii H1.cz

Online agentura H1.cz zvítězila v tendru na fullservisové zajištění digitální komunikace celorepublikové sítě multikin CineStar. Cílem spolupráce, která startuje se začátkem roku 2019, je silnější profilace značky jako lovebrandu pro filmové labužníky. Oslovit plánuje jak návštěvníky brandově nevyhraněné, tak i současné příznivce, které chce motivovat k častějším návštěvám.

Hájednička sestavila pro CineStar ucelenou marketingovou strategii využívající souhry všech online vertikál. Přebírá si do péče placené kampaně ve vyhledávání, displayové kampaně, kampaně na sociálních sítích a e-mailing. Pro sociální sítě bude připravovat také organický obsah ve vlastní produkci a ve spolupráci s influencery.

Rozvíjet se bude i věrnostní program. Stávajícím zákazníkům nabídne například nový koncept personalizované omnichannel komunikace s doporučením nejvhodnějších filmů dle profilu návštěvníka. V plánu jsou také pozvánky na speciální akce, které CineStar pro fanoušky pořádá.

„Chceme se zaměřit na efektivnost komunikace, takže budeme pečlivě vyhodnocovat jak online výsledky, tak ROPO efekt (tj. dopad onlinu na offline tržby). Velkou radost mám i z toho, že je CineStar otevřen digitálnímu experimentování. Máme společnou vizi knowledge-driven marketingu, kterou v příštím roce dotáhneme do šťastného konce,“ říká Martin Kružík, Online marketing consultant H1.cz.

Pro rok 2019 jsme hledali silného partnera, který nám bude pomocnou rukou v oblasti (nejen) výkonnostního marketingu. Plánujeme spoustu změn a zábavy pro naše diváky a věřím, že s H1.cz dokážeme ty multiplexově nevyhraněné přesvědčit o tom, že se vyplatí dát CineStaru přednost, nejen kvůli filmu,“ doplňuje Andrea Janovcová, Senior marketing manager CineStaru.

 

O CineStar
Síť multikin CineStar vznikla v roce 2001 a svými třinácti pobočkami je druhou největší sítí v ČR. Multikina jsou vybavena nejmodernější promítací technikou včetně aktuálně nejdokonalejšího zvukového systému Dolby Atmos. CineStar se snaží o maximální pohodlí diváků, nejen ve speciálních sálech Gold Class, které najdete v pobočce na pražském Andělu, ale i o skvělý servis a dokonalý vizuální a zvukový zážitek. Jako první na českém trhu přišla s mobilní aplikací pro nákup vstupenek a kromě filmových blockbusterů nabízí pestrý program, od přímých přenosů z MET opery, záznamů koncertů, besed až po projekce seriálů jako je Hra o trůny nebo Westworld.

Aktuality