Devátý CopyCamp proběhne 13. září a nabídne copywriterské řemeslo i soft skills

Už devátý CopyCamp, konference od copywriterů (nejen) pro copywritery, proběhne 13. září v pražském kině Dlabačov. Účastníci se můžou těšit na 10 přednášek na hlavním pódiu a také na 3 prakticky zaměřené workshopy. A stejně jako v předchozích ročnících půjde o mix přednášek “o řemesle” a prezentací, které řeší i další aspekty práce copywritera.

Na jedné straně přednášky o tvorbě obsahu pro linkbuilding, o audio copy, o sociálních sítích nebo workshopy zaměřené na vyhodnocování obsahu a zlepšení CTR. Na straně druhé pak povídání o tom, jak se popasovat s textováním opravdu náročných témat, jak překonat tvůrčí krizi nebo jak se prodat (a za kolik).

Během devátého CopyCampu si na své přijdou jak praktici, tak ti, kteří se chtějí zlepšit v takzvaných “soft skills”. “Snažíme se v rámci programu nabídnout copywriterům víc než jen přednášky o řemesle,” říká Lucie Štěrbová z H1.cz, agentury, která Copycamp pořádá. “Do programu se snažíme zařadit to, co považujeme za přínosné. Vybíráme témata, která textaři často řeší a která je trápí.”

“Proto jsme zařadili třeba workshop Magdaleny Čevelové, který se týká cenotvorby a nacenění vlastní práce. Nebo přednášku Petra Jasinského, který školí komunikaci a (sebe)prezentování. Protože víme, že právě to jsou velmi často slabá místa copywriterů. A nejen jejich,” dodává Monika Kubešová z organizačního týmu.

Konkrétně se pak na podiu představí třeba Filip Kahoun, Dominik Liebezeit, oba z pořádající Hájedničky, Martin Brablec z Obsahové agentury, audiowriter Jan Vašíček, Zlata Jílková, Karel Komínek z Institutu politického marketingu, autor knížky Na plný koule Pavel Šíma nebo zakladatel projektu Čeština 2.0 Martin Kavka.   

Podrobný program a další informace najdete na www.copycamp.cz.

Aktuality