Slovníček pojmů

  • ROI (Return On Investment) – návratnost investic

    Návratnost investic, anglicky označovaná zkratkou ROI, je jedním z hlavních ukazatelů celkové úspěšnosti webu a tedy i úspěšnosti jakékoli internetové reklamní kampaně.

  • Algoritmus

    Algoritmus je, řečeno slovníkovým jazykem, soubor přesně definovaných instrukcí, které po svém vykonání vedou ke konkrétmímu cíli.

  • CMS

    CMS neboli Content Management System – systém pro správu obsahu

  • Cena za proklik (Cost Per Click - CPC)

    Cena za proklik (CPC) je jedním ze způsobů platby v internetovém marketingu.

  • Internetový marketing

    Internetový marketing zahrnuje marketingové aktivity aplikované v internetovém prostředí. Základním cílem je jako u „klasického“ marketingu pochopit přání a potřeby zákazníka a odpovídajícím způsobem je uspokojit.

  • Kontextové PPC systémy

    Kontextové reklamní systémy patří mezi Pay Per Click systémy (PPC). Zadavatel tedy platí za uživatele, kteří na jeho reklamu kliknou. Za samotné zobrazení reklamy neplatí nic.

  • Konverzní poměr

    Konverzní poměr (vyjádřený v procentech) představuje kolik návštěvníků webu ukončí svou návštěvu konverzí - ať už nákupem, zaregistrováním se, vyplněním formuláře či kontaktem přes email/telefon.

  • Long tail (dlouhý ocas)

    Málo vyhledávané fráze tvoří větší objem zadávaných frází, než klíčová slova. Zpravidla jsou víceslovná, proto se označují pojmem long tail, tedy dlouhý ocas.

  • Marketing

    Pod pojmem marketing označujeme řadu procesů, jejichž hlavním cílem je pochopit potřeby a přání zákazníka a uspokojit je efektivním a vhodným způsobem zajišťující splnění cílů firmy.

  • Míra prokliku (Click Through Rate - CTR)

    Termínem míra prokliku (CTR) se v internetovém marketingu označuje poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na tuto reklamu. Měří se v procentech.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 15

1 2