Efektivní práce s online rozpočtem

Připravujete se na přípravu marketingového plánu pro příští rok?

Efektivní práce s online rozpočtem

Ať už chcete zvýšit návštěvnost webových stránek, budovat povědomí o značce nebo zvýšit konverzní poměr jednotlivých návštěv, sáhnete bezpochyby po placené reklamě. Cílí přesně a přináší rychlé výsledky. Rozpočet však většinou nebývá bezedný.

Pojďte nahlédnout do hájedničkové kuchyně - jak efektivitu kampaní napříč kanály hlídáme u různých typů klientů. Kdy posilujeme brand a kdy jedeme hlavně výkon, jaké u koho sledujeme KPI a proč jednoduché CTRL + C a CTRL + V v marketingové strategii prostě nefunguje.

Trochu teorie a hodně praxe si pro vás chystá Martin Matějka, Performance Advertising Team Leader H1.cz.

Konkrétně vám odhalí:

  • Jak s rozpočtem pracovat, proč, kam a jak alokovat.
  • Jak porozumět svému zákazníkovi, kdy je lepší oslovit ho obecně tématem a kdy jít v inzerátech rovnou na věc.
  • Jaké nástroje vám usnadní práci. 
  • Jak určit přínos kampaní.
  • Jak si před vedením obhájit budget.


Přijďte se inspirovat, jak najít svou vlastní cestu, jak v onlinu zabodovat!

Kdy?

2.11.2017 14:00 - cca 16:30

Kde?

Na velitelství H1.cz (Rozkošného 5, Praha-Smíchov)

Aktuality