Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Poslední středa: Digitální PR - Lucka Štěrbová (H1.cz), Zdeněk Dvořák (Linki.cz)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Přijďte si poslechnout, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Poslední středa: Digitální PR - Marek Bačo (Mediacom)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Inspirujte se, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Síla titulků (Lucie Štěrbová)

    04. květen 2017

    Lucka Štěrbová pro #holkyzmarketingu

  • Poslední středa: HR kampaně v době onlinové

    04. květen 2017

    Jak do svého týmu přilákat ty nejlepší kandidáty v době, kdy uchazeči prochází kariérní stránky jako eshopy, jednotlivá místa hodnotí jako produkty a rozhodně mají z čeho vybírat? Stavte na skvělé značce, působí jako magnet. Online navíc nabízí nečekané možnosti v tom kdy a jak relevantní publikum oslovit. Pokud své kandidáty dobře znáte a zaútočíte přímo na komoru, pro úspěšnou HR kampaň nakonec nepotřebujete ani obrovské rozpočty. Lucy Winklerová (Miton) a Petr Vejrážka (H1.cz)

  • Copycamp2017- Dušan Murčo

    27. březen 2017

    Počkej, Martinus není reklamka? Ne, ještě pořád ne! Ale stejně jako v reklamce i my víme, že lidé od nepaměti milují příběhy a emoce. A ono to s knížkami jde dělát lépe než s pracím práškem. Takže levou zadní? You wish... :-)

  • Copycamp2017 - Pavel "Mari" Martinovský - Nemoci obsahu a jejich léčba

    21. březen 2017

    Zdravý nemocný – je váš obsah v dobré kondici, nebo je na tom opravdu bledě? Z bohatého lexikonu online nemocí vyberu ty nejčastější a jejich příznaky. A jak se jich zbavit? Odpověď na tuhle otázku za 3 bludišťáky se vám pokusí nastínit Pavel Martinovský svou úvahou o tom, co by měl umět, o co by se měl zajímat a kam by se měl ubírat dnešní copywriter.

  • Copycamp2017 - Vladislav Bureš - Emailing

    21. březen 2017

    Píšeme je dnes a denně, ale které e-maily sami rádi čteme? Inspirující newslettery, e-mailingy a spam ze všech koutů internetu.

  • Copycamp2017 - Petra Kellerová - 5 věcí, které o vás vím

    21. březen 2017

    Ne, Petra není vědma. Přesto si troufá říct, že ví, co děláte na facebookových profilech, které spravujete. Chyby. A často takové, o kterých ani nevíte, že chybami jsou. Ukážu vám, jak se nadobro zbavit aspoň nějakých z nich, a jak si ve výkladní skříni firmy udělat pořádek.

  • Copycamp2017 - Violka Kratochvílová | Picards - Texty jako součást User Experience

    21. březen 2017

    Můžete ten text napsat vážně dobře. Bude se hezky číst, bude k věci a bude pro vaši cílovku. Ale to nestačí. Vítejte na cestě od copy k UX – naučte se myslet jako UXák a staňte se lepším copíkem!

  • Copycamp2017 - Richard Dobiáš - Umí zajíc lyžovat

    21. březen 2017

    Představte si, že neumíte lyžovat. Možná nesnášíte sníh. A pak dostanete za klienta lyžařskou školu. Co všechno se stane, když jako copywriter pomáháte značce od jejího narození přes první krůčky až po tu chvíli, kdy vám změní život. Richard Dobiáš | Dobry-copywriter.cz

Počet položek na stránce: 1-10 ze 233

1 2 3 4 13 24

Aktuality