Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Poslední středa - SEO / UX na javascriptových a jiných moderních webech - Pavel Martinovský

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vyhledávací roboti našli a oblíbili si všechny informace, které potřebujete? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Webová analytika na javascriptových a jiných moderních webech - Mirek Pecka

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vaše web analytics a (re)marketingové kódy sbíraly relevantní data? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Plánování online budgetu

    31. říjen 2017

    Placená reklama má u většiny firem nezastupitelné místo v online marketingové strategii. Cílí přesně a přináší rychlé výsledky. Rozpočet však většinou nebývá bezedný. Proč, kam a jak rozpočet alokovat? Jak u různých typů byznysů ohlídat efektivitu kampaní napříč kanály? Jak porozumět svému zákazníkovi, kdy posilovat brand a kdy jet hlavně výkon? A proč jednoduché CTRL + C a CTRL + V v onlinu prostě nefunguje? Inspirujte se, jak najít svou vlastní cestu, jak v onlinu zabodovat!

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

  • Pavel Pajkrt_seo_h1.cz_digisemestr

    02. říjen 2017

    Jak být na internetu nalezitelný pro roboty i reálné uživatele. Jak lépe využít čas, který vám vyhledávací robot věnuje? Jak pracovat s klíčovými slovy a obsahem? Proč a kde získávat zpětné odkazy? Jak vše doměřovat a podle čeho vyhodnocovat?

  • Poslední středa: Digitální PR - Lucka Štěrbová (H1.cz), Zdeněk Dvořák (Linki.cz)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Přijďte si poslechnout, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Poslední středa: Digitální PR - Marek Bačo (Mediacom)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Inspirujte se, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Síla titulků (Lucie Štěrbová)

    04. květen 2017

    Lucka Štěrbová pro #holkyzmarketingu

  • Poslední středa: HR kampaně v době onlinové

    04. květen 2017

    Jak do svého týmu přilákat ty nejlepší kandidáty v době, kdy uchazeči prochází kariérní stránky jako eshopy, jednotlivá místa hodnotí jako produkty a rozhodně mají z čeho vybírat? Stavte na skvělé značce, působí jako magnet. Online navíc nabízí nečekané možnosti v tom kdy a jak relevantní publikum oslovit. Pokud své kandidáty dobře znáte a zaútočíte přímo na komoru, pro úspěšnou HR kampaň nakonec nepotřebujete ani obrovské rozpočty. Lucy Winklerová (Miton) a Petr Vejrážka (H1.cz)

Počet položek na stránce: 1-10 ze 239

1 2 3 4 13 24

Aktuality