Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Poslední středa - Jak připravit váš web na GDPR (Petra Dolejšová, eLegal)

    03. únor 2018

    Do začátku platnosti nařízení GDPR zbývá pár měsíců. Jak to udělat, abyste s návštěvníky svého webu mohli i nadále marketingově pracovat, ať už jim chcete zasílat newslettery, cílit na ně reklamu nebo jen sledovat jejich chování? Co si na webu pohlídat, jak a kde nastavit souhlasy se zpracováním osobních údajů, kdy o tom návštěvníky pouze informovat a především, co má takový souhlas nebo informace vypadat a co všechno vlastně musí obsahovat?

  • Copycamp2017 - Blogujte. Ale chytře! (Lucie Štěrbová)

    13. prosinec 2017

    Píšete firemní blog? A píšete ho dobře? Pro spoustu “blogerů” platí, že pro ně práce na blogu končí s poslední větou. Blog pak existuje jen proto, aby existoval. Přidaná hodnota je nulová, čtenářů málo, náklady vysoké. My se podíváme trochu za roh - a ukážeme si, jak blog chytře využít třeba v remarketingu, nebo jak na maximum vytěžit jeho SEO potenciál.

  • Copycamp2017 - Jak dokázat, že má váš obsah smysl? (Mirek Pecka)

    13. prosinec 2017

    Existují desítky rad, jak psát, aby vás čtenáři milovali. Vy podle nich píšete, ale… víte, jestli opravdu fungují? Měříte úspěšnost vašeho obsahu? Když to dokážete, pak snáze obhájíte hodnotu své práci před klientem. A zároveň se budete moci zaměřit na to, co opravdu funguje. Mirek vám ukáže, jak se na data o chování návštěvníků webu dívat a - když budou ty Vánoce – věnuje vám nástroj, který vyhodnocování obsahu maximálně usnadní.

  • Copycamp2017 - Automatické texty vs. copywriteři (Vláďa Saur)

    13. prosinec 2017

    Dočkáme se toho, že jednou copywritery nahradí roboti? V dohledné době asi ne, ale občas by se to hodilo - zejména když potřebujeme napsat hromadu textů, které jsou hodně podobné. Jak si ulehčit práci, aby to na výsledku nebylo moc vidět? Je lepší žádný text, nebo špatně generovaný? Podíváme se, jak si někdy můžeme pomoci, aniž bychom k tomu potřebovali nákladné specializované nástroje.

  • Copycamp2017 - Obsahová SEO strategie pro e-shop (Ondřej Bělský)

    13. prosinec 2017

  • Copycamp2017 - Strašák jménem GDPR (Petra Dolejšová)

    13. prosinec 2017

    Jaké noční můry přináší copywriterům? Umíte chodit v osobních údajích? O kom (čem) psát a čí jméno se nesmí vyslovit? Kdo za vaše právní přešlapy odpovídá? A co všechno o vás vím už teď? Pojďme se mrknout na nakládání s osobními údaji, až vám bude běhat mráz po zádech!

  • Copycamp2017 - Psaní v roztěkané době (Míša Mužíková)

    13. prosinec 2017

    Desítky e-mailů, pozvánky v kalendáři, notifikace z Trella, Basecampu a Messengeru. Jak v tom všem najít čas a sílu tvořit? A jak mít z psaní zase znovu radost? Autorské lifehacky a vědecké poznatky.

  • Copycamp2017 - Instagram: Jak bavit fanoušky v 15 sekundách (Michal Kotek)

    13. prosinec 2017

    Když si ve Stories nenatáčíte jen obličej, může to být i zábava aneb jak z fenoménu jménem Stories vymáčknout co nejvíc. Ať se baví fanoušci na vašem osobním i firemním profilu.

  • Copycamp2017 - Samo se to nepřečte: Vliv písma a grafiky na konverze (Ondřej Ilinčev)

    13. prosinec 2017

    Web je z 95 % písmo. Správnou volbou písma, velikosti a ostatních typografických zákonitostí dokážete zvýšit počet lidí, co si váš skvělý text přečtou. A pak ideálně udělají, co po nich chcete. Dám vám konkrétní doporučení a argumenty, jak bojovat s grafiky a designéry, aby měl váš text maximální úspěch. Protože ten text se sám nepřečte a my do děláme pro lidi, že jo.

  • Copycamp2017 ucdc workshop

    13. prosinec 2017

    UX designéři jsou mistři otázek. Ví, jak a především na co se zeptat. User Centered Design Canvas je "jejich" metoda, která vás provede sběrem důležitých informací o zákaznících a byznysu vašich klientů. Díky ní na nic zásadního nezapomenete a budete mít jasno o tonalitě, ale i argumentech, které použít.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 250

1 2 3 4 13 25

Aktuality