Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Data_studio_ondrej_novotny_h1.cz

    08. červen 2018

    Každý PPC specialista chce mít data pod kontrolou a na jednom místě. Teď, když je s Google Data Studiem propojen i Sklik, je jejich vizualizace a následná optimalizace kampaní mnohem jednodušší.

  • Poslední středa: Data-driven business management

    26. duben 2018

    Jak vypadá řízení e-commerce projektu, které si troufáme označit za „data-driven“? Jak je toto řízení náročné na technologie, pravděpodobností matematické modely a je možné jeho převedení do každodenní praxe? O své zkušenosti se dělí Milan Merglevský (H1.cz), Adam Zamojski (Kulina) a Martin Zítek, který aktuálně zavádí technologické inovace do praxe v Mall Group. Na reálných příkladech předvedou datovou integraci a popíšou, jaký má vliv nejen na každodenní rozhodování o marketingových investicích, ale i na komunikaci mezi dalšími týmy, které mají na starosti například produkt, nákup apod.

  • Poslední středa: Symbióza PPC a offlinových kampaní

    05. duben 2018

    Co se týče rozsahu marketingových investic, i v dnešní internetové době převládají ty do offlinové reklamy. K plnému využití potenciálu onlinu je tak třeba citlivě vnímat vlivy, které offline reklama přináší. Společně se podíváme na to, jakým způsobem lze optimalizovat PPC reklamu právě v závislosti na offlinových aktivitách. Jak u velkých klientů, kteří kampaně kombinují s TV kampaněmi, tak i u malých projektů, které sice nepracují s milionovými rozpočty, ale přesto právě u nich mohou promyšlené úpravy přinést zásadní výsledek. Na exkurzi do PPC světa vás zve MARTIN MATĚJKA, lídr Performance Advertising oddělení v H1.cz.

  • Poslední středa: Nevyužitý potenciál onlinu v B2B

    01. březen 2018

    V čem konkrétně se liší online vesmíry B2B a B2C firem a jak velké rozdíly panují mezi samotnými firmami? Jaká je motivace B2B zákazníků, které online kanály fungují nejlépe a jak se jejich strategie liší od B2C přístupu? Kde má B2B prostor pro zlepšení a kde by se naopak B2C mohlo učit? B2B prakticky a s nadhledem s Andreou Krejčí, marketingovou manažerkou firmy Gumex a Martinem Kružíkem z H1.cz.

  • Poslední středa - Jak připravit váš web na GDPR (Petra Dolejšová, eLegal)

    03. únor 2018

    Do začátku platnosti nařízení GDPR zbývá pár měsíců. Jak to udělat, abyste s návštěvníky svého webu mohli i nadále marketingově pracovat, ať už jim chcete zasílat newslettery, cílit na ně reklamu nebo jen sledovat jejich chování? Co si na webu pohlídat, jak a kde nastavit souhlasy se zpracováním osobních údajů, kdy o tom návštěvníky pouze informovat a především, co má takový souhlas nebo informace vypadat a co všechno vlastně musí obsahovat?

  • Poslední středa - SEO / UX na javascriptových a jiných moderních webech - Pavel Martinovský

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vyhledávací roboti našli a oblíbili si všechny informace, které potřebujete? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Webová analytika na javascriptových a jiných moderních webech - Mirek Pecka

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vaše web analytics a (re)marketingové kódy sbíraly relevantní data? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Plánování online budgetu

    31. říjen 2017

    Placená reklama má u většiny firem nezastupitelné místo v online marketingové strategii. Cílí přesně a přináší rychlé výsledky. Rozpočet však většinou nebývá bezedný. Proč, kam a jak rozpočet alokovat? Jak u různých typů byznysů ohlídat efektivitu kampaní napříč kanály? Jak porozumět svému zákazníkovi, kdy posilovat brand a kdy jet hlavně výkon? A proč jednoduché CTRL + C a CTRL + V v onlinu prostě nefunguje? Inspirujte se, jak najít svou vlastní cestu, jak v onlinu zabodovat!

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

Počet položek na stránce: 1-10 ze 221

1 2 3 4 12 23

Aktuality