Použitelnost a přístupnost

Jedním ze základních faktorů úspěšnosti webu je jeho dobrá použitelnost a přístupnost. Cílem každé stránky je, aby se návštěvník cítil na webových stránkách co nejlépe, našel rychle a snadno požadované informace a web jej navedl k uskutečnění požadované akce.

Pošlete nám nezávaznou poptávku

V rámci Použitelnost a přístupnost Vám nabízíme:

  • Analýza návštěvnosti a chování uživatelů na stránce

    Poznejte návštěvníky svého webu. Díky analýze návštěvnosti zjistíte, kdo váš web navštěvuje, jak se po něm pohybuje a kde naráží vaši návštěvníci na obtíže.

    • Odhalíte, kde se návštěvníci na vašem webu dostávají do nesnází
    • Ověříte si, zda vynakládáte prostředky efektivně

    Detail produktu

  • Analýza obchodní účinnosti webu

    Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

    • Prozkoumáme, zda je váš web dobře použitelný, důvěryhodný, konkurenceschopný a přesvědčivý
    • Nalezené nedostatky popíšeme a navrhneme vám jejich řešení.

    Detail produktu

  • Audit přístupnosti

    Ověřte si, zda vás nízká přístupnost vašich webových stránek nepřipravuje o dobré jméno, návštěvníky a zákazníky, zda neplatíte až 30 % výdajů na reklamu zbytečně či dokonce neporušujete zákon.

    • Ujistíte se, že je váš web přístupný všem potenciálním návštěvníkům.
    • Poradíme vám, jak odstranit případné překážky.

    Detail produktu

  • Heuristická analýza použitelnosti

    Dobrá použitelnost webu je jedním ze základních faktorů, které ovlivňují úspěch webových stránek. Na základě dlouholetých zkušeností a testování byla vytvořena heuristická pravidla použitelnosti, kterým by měl vyhovovat každý web. V rámci analýzy:

    • Odhalíme hlavní nedostatky webu z hlediska použitelnosti.
    • Navrhneme priority, do kterých oblastí je vhodné se pustit nejdříve. 
    • Doporučíme vám vhodné řešení nebo navrhneme ideální postup pro úpravy problematické oblasti.

    Detail produktu

  • Zpětná vazba uživatelů – feedback formuláře

    Zajímá vás, co si o vašem webu, službách nebo produktech uživatelé myslí? K dispozici je více možností než jen klasické ankety. Použijte některý z nástrojů Zpětné vazby.

    • Zjistěte, co si myslí vaši návštěvníci
    • Budujte důvěru a vztah se zákazníky

    Detail produktu

  • A/B testování

    A/B testování šetří čas a náklady při rozhodování se, která varianta je lepší. Na základě dat je možné se rozhodnout, která varianta více vyhovuje vaši cílové skupině a má lepší vliv na konverzní schopnost webu. Finální výsledek není ovlivněn subjektivním názorem, ale je vybrán na základě statistických dat.

    • Získejte objektivní podklady pro rozhodování se.
    • Vytvořte vysoce úspěšnou webovou prezentaci.

    Detail produktu

  • Tree Testing

    Máte vytvořenou strukturu webu a nejste si jisti, zda bude pro uživatele dostatečně intuitivní? Chcete si ověřit, že se uživatelé na vašem webu neztrácejí? Otestujte si kvalitu struktury webu metodou Tree testing.

    • Otestujte si rychlost a úspěšnost hledání informací na vašem webu.
    • Odhalte nedostatky návrhu struktury webu.

    Detail produktu

  • Testování struktury webu – Card Sorting

    Připravujete novou strukturu webu a nejste si jisti jak vytvořené stránky na webu uspořádat a pojmenovat? S vyhovujícím návrhem se nemusíte trápit sami.

    • Nechte si architekturu webu navrhnout přímo od vašich uživatelů
    • Zlepšete uspořádání informací na webu

    Detail produktu

  • Uživatelské testování použitelnosti

    Uživatelské testování je nejlepší způsob, jak pochopit chování reálných uživatelů. Zjistíme, jak s webovou stránkou či aplikací pracují a:

    • Odhalíte největší problémy vašeho webu na základě chování cílové skupiny.
    • Navrhneme vám efektivní kroky k jejich odstranění.

    Detail produktu