První pomoc pro váš obsah: 7. ročník CopyCampu už je za dveřmi

Další, v pořadí už sedmý, ročník CopyCampu je na spadnutí. Copywriteři a osvícení marketéři, kteří vědí, že bez kvalitního obsahu to nejde, se sejdou 8. března 2017 v kině Aero. Podtitul sedmého CopyCampu zní „První pomoc pro váš obsah“ a řeč bude například o e-mailingu, UX minimu pro copywritery nebo o tom, jak je důležité správně pojmenovat produkt nebo službu.

„Stejně jako loni chceme do přednášek dostat maximum konkrétních rad, tipů, triků, příkladů z praxe a vyvarovat se akademického teoretizování,“ říká Lucie Štěrbová z H1.cz. „A stejně jako loni chceme všem psavcům nabídnout nejen čistě obsahové přednášky, ale i přesah do dalších oborů.“

Ostatně, o tom, že copywriter by se neměl soustředit jen na písmenka, ale o obsahu přemýšlet komplexně, bude úvodní přednáška od Pavla Martinovského. O tom, jak je důležité při psaní textů myslet „UXově“ a co konkrétně to znamená, bude vyprávět Violka Kratochvílová.

O chybách, ale také o inspirativních nápadech pro e-mailing ještě v dopoledním bloku promluví copywriter Vladislav Bureš. „A protože jsou copywriteři často zároveň i správci facebookových profilů, zařadili jsme na dopoledne i přednášku Petry Kellerové, která ukáže nejčastější chyby, jichž se správci dopouštějí, aniž by o tom věděli,“ říká Lucie Štěrbová.

Odpolední blok přednášek odstartuje copywriter Richard Dobiáš, o obsahové strategii knihkupectví Martinus pohovoří Dušan Murčo. Proč je důležité míti správný název a jak na něj vůbec přijít poradí Michal Rožek. Svět copywriterů a právníků pak ve své přednášce propojí advokátka Petra Dolejšová – ta všechny přítomné přesvědčí o tom, že občas je třeba v textech vážit opravdu každé slovo.

Finále konference obstarají slečny z Loono.cz s povídáním o projektu #prsakoule a na úplný závěr vystoupí Pavel Novotný, bývalý šéfredaktor Extra.cz – povídat bude o síle sociálních sítí a o tom, jak mohou perfektně sloužit, ale během chvíle se proti dotyčnému i obrátit.

Program v hlavním sále doplní praktické workshopy v předsálí. Radim Krupka a Honza Ryšánek vysvětlí základy práce s placeným obsahem na Facebooku. První pomoc pro obsah pak doplní i první pomoc pro bolavá záda. „Každý copík ví, že když je tělo v nepohodě, psaní nejde od ruky. Proto jsme letos zařadili i workshop s fyzioterapeutkou, která účastníky naučí, jak správně sedět i jak rychle protáhnout ztuhlé tělo.“

Sedmý ročník CopyCampu hostí žižkovské kino AERO. A z necelých 300 vstupenek, které byly na začátku předprodeje k dispozici, už jich jsou dvě třetiny pryč. Pokud si tedy nechcete nechat CopyCamp ujít, s nákupem lístků pospěšte.

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz, a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu.

Během více než 10 let svého působení se Hájednička stala respektovanou autoritou, lídrem trhu v oblasti výkonnostního marketingu a značkou s více než deseti tisíci fanoušky na sociálních sítích. Největším firmám v ČR opečovává online strategie zahrnující SEO, PPC kampaně, copywriting a strategický rozvoj obsahu, UX, webovou analytiku, Facebook Ads a programatický nákup reklamy. Vyhrála řadu cen včetně Internet Effectiveness Awards, WebTop100 nebo Českou cenu za PR. Je partnerskou agenturou společností Google, Seznam a Facebook. Nic z toho by se nemohlo stát, kdyby pro Hájedničky nebyla práce zároveň zábavou <3

Aktuality