Osmý CopyCamp proběhne v prosinci. O přesazích promluví Ilinčev, Mužíková nebo Bělský

Mušketýrské zvolání „Jeden za všechny, všichni za jednoho“ je podtitutem v pořadí už 8. ročníku konference CopyCamp. Ta proběhne 8. prosince 2017 v KZ Domovina v Praze. „Cílem je ukázat, jak důležité jsou v obsahovém marketingu přesahy i do jiných specializací,“ vysvětluje hlavní myšlenku konference Monika Kubešová z agentury H1.cz, která konferenci pořádá.

„Dobrý copywriter se neomezuje jen na psaní, ale má velmi dobré povědomí o SEO, ví, že by měl obsah vyhodnocovat, velmi často také spravuje sociální sítě,“ říká Monika Kubešová. „Na přirozené propojování disciplín tak klademe důraz nejen v každodenním agenturním fungování, ale chceme ho zdůraznit i na CopyCampu.“

Mezi tématy přednášek se tak objeví téma blogování a jeho širší kontext. Lucie Štěrbová z H1.cz popíše, jak se dá firemní blog vytěžit z pohledu SEO a jak ho případně využít jako alternativu k placeným PR článkům. Analytik Mirek Pecka pak propojí svět copywritingu s analytikou a vyhodnocováním. UX expert Ondřej Ilinčev popíše vliv písma a grafiky na konverze.

O psaní v roztěkané době, ve které je člověk od práce vyrušený v průměru každé 4 minuty, bude mluvit copywriterka Míša Mužíková. Vladimír Saur nastíní problematiku tvorby automatických textů, Ondřej Bělský, který vede SEO oddělení v Alza.cz, nabídne tipy, jak „být jako Alza“, tedy alespoň v oblasti přístupu k obsahu.

Přesah do práva, konkrétně do problematiky GDPR, která se (pro mnohé překvapivě) týká i copywriterů, nabídne advokátka Petra Dolejšová. Michal Kotek nabídne rady a tipy, jak nakopnout firemní Instagram.

Závěrečné dvě přednášky pak budou lehkým vykročením mimo copywriting a obsahový marketing. Petr Ludwig, autor bestselleru Konec prokrastinace, poví víc o tom, jak je kritické myšlení důležité pro business, a Jiří Charvát, dvojnásobný mistr ČR ve slam poetry bude v závěrečném stand-up vystoupení „pálit“ do vlastních (marketingových) řad.

Předprodej lístků začal 24. října, už po týdnu byly dvě třetiny vstupenek pryč. Posledních několik desítek jich ještě zbývá, nicméně organizátoři stejně jako v předchozích ročnících předpokládají, že bude vyprodáno.

Aktuality