Hájednička testovala dynamický retargeting Skliku

Jak informoval Sklik na svém blogu, od září 2016 testuje a připravuje možnosti dynamického retargetingu. V první vlně přišel retargeting cílený na konkrétní produkt a postupně se připravoval prostor pro další typ cílení - na kategorii produktů.

Obě dvě možnosti cílení na návštěvníky jsme si otestovali a ztotožňujeme se názorem týmu Skliku, že je cílení jednodušší. Pro správné cílení na kategorii však ve svém feedu produktů potřebujete popis kategorií dle Vašeho webu, což může být jediný háček.

Možná úskalí nastavení dynamického retargetingu Skliku jsme (hlavně pro implementační nováčky) postihli v nové verzi našeho dokumentu Jak na GTM, který jsme o něj rozšířili. 

Hlavními výhodami dynamického retargetingu jsou:

  • Větší specifikace cílení
  • Možnost oslovit uživatele, kteří nepřijdou na podstránku s konkrétním produktem

U testovaného eshopu se navýšil počet objednávek, na kterých se v konverzní cestě podílel dynamický retargeting, o téměř 50%. V současnosti DRTG přináší 23% konverzí z Skliku.

Aktuality