2 workshopy, 10 přednášek, 12 řečníků: Hájednička zve na šestý CopyCamp

Ve středu 8. června 2016 se už pošesté uskuteční CopyCamp, konference, která je určená nejen copywriterům a obsahovým specialistům, ale všem, kteří považují kvalitní obsah za základ dobrého marketingu. Podtitul letošního ročníku zní „Copy pod mikroskopy“, kromě přesných čísel a případových studií se v programu objeví přednášky zaměřené na osobní produktivitu, ale i kreativní workshopy.

Program CopyCampu odstartuje před desátou dopolední Filip Kahoun, CEO Hájedničky, s příspěvkem o emocích v copywritingu. Následně ho na pódiu vystřídá analytik Luboš Květ s přednáškou o vyhodnocování obsahu plnou čísel. O propojení oborů SEO, UX a copywritingu pak povypráví dvojice Pavel Ungr a Honza Kvasnička. Dopolední program zakončí kreativní půlhodinka s lektory improvizace.

Další blok přednášek jsme potom zaměřili na jednotlivé žánry copywritingu. Martin Brablec bude mluvit o vzrušujícím nudném obsahu na webu, Tomáš Houska o facebookových aktivitách Českého olympijského výboru, Barbora Šťastná o svém blogu,“ přibližuje odpolední program Lucie Štěrbová z H1.cz.

Z úst Pavla Kropáčka si účastníci konference poslechnou, jak je to s právními limity textů, Daniel Gamrot nabídne způsoby, jak zvýšit osobní produktivitu, a Janek Rubeš poodhalí zákulisí vzniku jeho videosérie o pražských taxikářích.

Letošní CopyCamp jsme chtěli obohatit i o přednášky, které se netýkají jen samotného obsahu, ale i procesu jeho tvorby,“ vysvětluje Lucie Štěrbová. „Proto jsme oslovili odborníka, který bude mluvit o osobní produktivitě, nebo Andreu Moličovou a Tomáše Jirečka, kteří naučí, jak nastartovat kreativitu.

Oproti předchozím letům mohli organizátoři, díky kapacitně velkorysému prostoru, výrazně navýšit počet vstupenek. I tak jich je necelé tři týdny před začátkem akce prodaných více než 80 %. Podrobné informace o programu a vstupenkách najdete na www.CopyCamp.cz.

Aktuality